مقایسه بین دو تخت خواب بادی کارخانه اینتکس با کد 66718 و 64424

 مقایسه بین دو تخت خواب بادی کارخانه اینتکس با کد 66718 و 64424

تاريخ : ۱۳۹۵/۹/۹

طول و عرض هر دو تخت خواب بادی مساوی و برابر با 203*152 سانتی متر می باشد، ولی از نظر ارتفاع تخت خواب با کد 66718 حدود 15 سانتی متر بلند تر از نمونه مشابه خود می باشد که با این توضیح باید اشاره کرد این محصول یکی از انواع تخت های بادی بلند اینتکس از لحاظ سطح خواب بدون تاج میباشد، وزن تقریبی کد64424 ، 5 کیلوگرم می باشد ولی کد 66718 دو برابر رقیب خود وزن دارد که سبب عدم سهولت بیشتر در حمل و نقل آن می شود ولی هر دو محصول می توانند تا 275 کیلوگرم بار را بر روی خود متحمل شوند. ساختار داخلی هر دو ساده و موازی می باشند با این تفاوت که کد 66718 دارای ساختار افقی می باشد وکد 64424 دارای ساختار عمودی است، برای سهولت در باد و تخلیه کردن این محصولات یک پمپ متصل به بدنه تعبیه گشته است که این کار را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید. این پمپ دارای گارانتی 18 ماهه می باشد.
نس بدنه این محصولات از PVC می باشد که دارای استحکام بالایی است و در صورت کثیف شدن می توانید به راحتی آن را بشورید و دارای روکشی از جنس جیر می باشد که نرم و ضد تعریق است و سبب ارتقاء کیفیت خواب شما می گردد.

کمپانی اینتکس برای تخت خواب بادی 66718 در قسمت بالای پمپ باد برقی خود یک برجستگی یک تکه تعبیه کرده است که به عنوان بالش نیز بکار میرود،اما این برامدگی برای تخت 64424 دور تا دور آن کشیده شده که باعث میشود تعادل تخت بیشتر شده و ازپرت شدن شما جلوگیری میکند. این تختخواب های بادی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و شما میتوانید با کمترین هزینه آن را برای منزل خود از نمایندگی اینتکس تهران (شرکت آوان سپهر آمیتیس)خریداری کنید.تخت های بادی اینتکس کاملا طبی بوده و برای افرادی که مشکل کمردرد یا گردن درد دارند قابل استفاده میباشد.شرکت اینتکس با بهره گیری ازاخرین تکنولوژی روز دنیا تخت خواب بادی خود را طوری طراحی کرده که بیشترین مقاومت در برابر ضربه و فشار داشته باشد،اما اگر بخاطر استفاده ی نادرست یا برخورد شیء تیزاین تخت های بادی سوراخ و یا حتی پارگی شوند قابل تعمیر بوده و تعمیرات آن در این نمایندگی انجام میشود.

رنگ مشکی با رویه جیر مات زیبایی خاصی به ظاهراین تختخواب ها ی بادی داده و این امکان را برای شما فراهم میکند با هردیزاین و تم اتاقی قابل استفاده باشد.هر دو تخت را میتوانید در مواقعی که ازآن استفاده نمیکنید ،توسط پمپ باد برقی متصل به بدنه تخلیه کنید یا پر باد نگهداری کنید .این عمل به صورت مداوم هیچ تآثیری  روی طول عمر محصول ندارد.

شرکت اینتکس برای این که حمل و نقل این محصولات را برای مشتریان خود آسان تر نماید کیف حمل و نقلی را تعبیه کرده است که با بهره گیری از آن می توان مانع آسیب دیدن  تخت خواب در جابه جایی  و نگهداری شد. افزون بر این، هر دو تخت خواب بادی اینتکس دارای برچسب تعمیرات می باشند که در صورت پارگی و سوراخ شدن می توانید از آن استفاده نمایید و عمل پنچرگیری را انجام دهید. برای خرید تخت خواب های با کیفیت و اورجینال می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و این محصولات با قیمتی کاملا رقابتی عرضه می گردند.