نقد و بررسی دو تخت خواب بادی مشابه از دو شرکت بست وی با کد 67545 و اینتکس با کد 67766

 نقد و بررسی دو تخت خواب بادی مشابه از دو شرکت بست وی با کد 67545 و اینتکس با کد 67766

تاريخ : ۱۳۹۵/۹/۹

 
 
این دو محصول از لحاظ ظاهری و ساختاری تقریباً می توان گفت مشابه هم می باشند به طوری که هر دو تخت خواب بادی دارای طول و عرض یکسان یعنی 191*99 می باشند و هر دو محصول دارای رویه و دیواره دور، از جنس جیر ضد تعریق و کف پی وی سی فشرده می باشند. ضمناً هر دو مدل مشابه هم از 3 طبقه تشکیل شده و رویه تخت خواب ها به صورت موازی و طولی طراحی شده اند، از ارتفاع تقریباً یکسانی به اندازه 36 سانتی متر می باشند، ساختار داخلی هر دو تخت خواب بادی با بهره گیری از تکنولوژی الیاف مصنوعی تشکیل شده که تقسیم باد بهتر و از استحکام بیشتری نیز برخوردار هستند. هر دو مدل دارای پمپ بادی متصل به بدنه می باشد که عملیات بادگیری را ظرف مدت 3 دقیقه انجام می دهند.

 این محصولات ساخت دو کمپانی مشهور اینتکس و بست وی آمریکا می باشند که از تولید کنندگان برتر محصولات بادی در جهان هستند. هر دو تخت خواب بادی از لحاظ ظاهری خیلی مشابه هم هستند. و از نظر ابعاد هم تفاوت آن چنانی با هم ندارند. اما با این که اختلاف وزن چندانی با هم ندارند اما تحمل وزن کد 67545، 92 کیلوگرم بیشتر است از این رو این کالا برای افرادی که دارای وزن بالایی هستند مناسب تر می باشد. جنس دور و رویه هر دو محصول از جیر ساخته شده است که از ویژگی های آن لطافت ، نرمی و ضد تعریق بودن است و آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

برای ساخت کف هر دو تخت خواب بادی از PVC بهره گرفته میشود که مقاومت بالایی دربرابرسایش برخوردار است ودارای وزن بسیار کمی میباشد . همچنین این پلاستیک فشرده شده ارزان قیمت است که سبب می شود قیمت تمام شده محصول از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.
اگرشغل شما ایجاب میکند مدام در حال ماموریت وجابجایی محل زندگی خود باشید،خرید تخت خواب بادی یک انتخاب ایده آل برای شما بشمار میرود .وزن سبک ،قابلیت پرتابل بودن ،نصب و راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن و حجم کم از قابلیت های ویژه ی تخت خواب های بادی طبی میباشند.
با وارد شدن سری جدید 2023 تخت های بادی اینتکس و بست وی شاهد تغییراتی در ساختار پمپ باد ،ساختار داخلی و  بسته بندی انها بوده ایم .پمپ بادها ی تقویت شده ،الیافهای مصنوعی متراکم که باعث محکمتر شدن سطح وبسته بندی متفاوت با سری های قبل که برای پیش گیری از تولید محصولی مشابه صورت گرفته میشود.
برای جلو گیری از کثیف شدن قسمتهای جیر تختهای بادی میتوانید ازیک ملافه استفاده کنید .اما در صورتی که قسمت جیر کثیف شد با استفاده از ابر و کف میتوانید به راحتی آن را تمیزنمایید .همچنین برای تمیز کردن قسمت کف که از جنس PVC  فشرده است میتوانید از یک دستمال نم دار استفاده کنید .
ساختار هر دو تخت خواب بادی، الیافدار می باشد وجود این الیاف ها سبب می شود که فشار باد را بهتر تحمل نماید و سطح رویی سفت تر و مستحکم تری را پدید آورد.
شیارهای عرضی تعبیه شده در هر دو تخت بادی اینتکس و بست وی یکسان میباشد؛ که مانند ستون عمل کرده و گودی کمر را پر مینمایند، خواب راحتتری را به شما هدیه میدهند.
هر دو مدل دارای پمپ بادی متصل به بدنه می باشد که عملیات بادگیری را ظرف مدت 3 دقیقه انجام می دهند.
همچنین توجه داشته باشید که پمپ بادهای برقی در و نوع 110 و 220 ولت در بازار عرضه میشود. ولی با توجه به برق استاندار کشور ما تمامی تخت ها در فروشگاه اینتکس ایران از نوع 220 ولت میباشند.
لازم به ذکر است که خالی کردن باد را هم می توان با استفاده از این پمپ انجام داد همچنین  دارای گارانتی 18 ماهه هم می باشند.هر دو تخت خواب بادی دارای وزن کمی هستند و می توان به راحتی آن ها را حمل نمود البته کمپانی های سازند برای افزایش سهولت حمل و نقل، ساک های را برای این محصولات تعبیه کرده اند،که با بهره گیری از آن می توانید مانع از آسیب دیدن تخت هنگام حمل و نقل و نگهداری گردد.
 هر دو تخت خواب بادی دارای بر چسب تعمیرات می باشند که در صورت پارگی و یا سوراخ شدن می توانید از آن بهره بگیرید و عمل پنچرگیری را انجام دهید. در صورتی که فکر می کنید قادر به پنچرگیری آن نیستید می توانید از تعمیرکاران نمایندگی اینتکس و بست وی در ایران کمک بگیرید این تعمیرکاران در این حیطه از تخصص و تبحر بالایی برخوردارند.