راهنمای خرید و مقایسه بین دو تخت بادی 2 نفره کد های 67710 و 67768

 راهنمای خرید و مقایسه بین دو تخت بادی 2 نفره کد های 67710 و 67768

تاريخ : ۱۳۹۵/۹/۹

 
 
هر دو تخت بادی ساخت شرکت اینتکس می باشند که کیفیت و دوام محصولات آن شهرتی جهانی دارند. کد 67768 یک تخت طبی است که دارای طول و عرض کمتری نسبت به کد 67710 می باشد. عرض این محصول 137 سانتی متر می باشد و پهنای آن برای استفاده دو نفر بالغ مناسب نمی باشد. افزون بر این دارای وزن کمتری نسبت به کد 67710 می باشد وزن کمتر آن سبب سهولت بیشتر در حمل و نقل می گردد. در تحمل وزن فقط یک کیلوگرم با هم اختلاف دارند. (طبی 275 کیلوگرم، کد 67710 274 کیلوگرم).همچنین طول تخت بادی 67768 حدود 12 سانت کمتر از مدل 67710 میباشد که دراتاق های کمجا قابل استفاده است .
ساختار رویه تخت 67768 اینتکس به صورت شیارهای عرضی تعبیه شده که با گردش هوا و جلوگیری از تعریق خواب بسیار راحتی را برای شما به ارمغان میاورد.اما برای تخت خواب 67710 کمپانی اینتکس طراحی جدید تری که همانند خوشخواب های موجود در بازار،به صورت لوزی تولید کرده است.

سوالی که گاها بعضی مشتریان عزیز از اوپراتور شرکت میپرسند این است که آیا تخت بادی در آب قابل استفاده است یا خیر؟
جواب قطعا خیر میباشد.به علت داشتن پمپ باد برقی و جنس مخمل رویه استفاده درآب باعث خرابی و کاهش عمر محصول میشود.
این دو تخت خواب بادی کاملا طبی بوده و برای تمام رده های سنی توصیه میشود.
همچنین کمپانی اینتکس از سال 2022 آپشن دیگری برای پمپ های برقی در نظر گرفته که با طراحی یک دریچه ی مجرا در کنار پمپ باد شما میتوانید در زمان هایی که به برق دسترسی ندارید با پمپ فندکی یا دستی تخت خود را راه اندازی کنید.
شما میتوانید هر دو تخت را در منزل ،چادر مسافرتی و برای افرادی که وسواس دارند ،حتی در هتل استفاده کنید.

جنس رویه در هر دو محصول از جیر ضد تعریق می باشد که لطافت و نرمی خاص را به این محصولات می بخشد. جنس  دور تخت بادی طبی از جیر می باشد در حالی که در کد 67710 از pvc  ساخته شده است. اما جنس کف هر دو تختخواب از pvc است که دارای استحکامی فوق العاده است و از انعطاف پذیری بالایی نیز برخودار است. البته شایان ذکر است که جنس پی وی سی قابلیت شستشو هم دارد از این رو بدون دغدغه می توانید در فضای باز و زمین های خاکی از آن بهره بگیرید و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید آن را با آب و صابون تمیز کنید.

ساختار داخلی تخت بادی از الیاف نخ پلی استر است که به آن استحکام خاصی می بخشد و اما در کد 67710  طرحدار موازی در قسمت طولی کالا است.هر دو تخت بادی دارای پمپ بادی متصل به بدنه می باشد که سبب می شود که عملیات پر و خالی کردن باد را به راحتی و ظرف مدت زمان 4 دقیقه انجام داد شایان ذکر است که این پمپ ها دارای گارانتی 18 ماهه می باشند، همچنین هر دو محصول دارای کیف حمل و نقل می باشند که می توان از آن برای نگهداری و سهولت در حمل و نقل بهره گرفت. هر دو تخت خواب دارای قابلیت تعمیر هستند از این رو شرکت اینتکس برای آن ها بر چسب تعمیرات  تعبیه کرده است که در صورت نیاز بتوانید از آن برای رفع مشکل بهره بگیرید.امروزه با توجه به قیمت بالای سرویس خواب و تشک های طبی و همچنین حمل و نقل دشوار آن ،تخت های بادی طبی اینتکس بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما پیشنهاد میگردد. برای خرید این محصولات می توانید به نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمایید و تخت خوابی اورجینال را با قیمتی رقابتی انتخاب و خریداری نمایید.