مقایسه تخت خواب یکنفره اینتکس با کد 64412 در مقابل تخت خواب یک نفره بست وی با کد 67489

 مقایسه تخت خواب یکنفره اینتکس با کد 64412 در مقابل تخت خواب یک نفره بست وی با کد 67489

تاريخ : ۱۳۹۵/۹/۸

 
 در این قسمت به نقد و بررسی دو تخت خواب بادی مشابه از دو کمپانی معروف اینتکس و بست وی می پردازیم، طول هر دو تخت خواب مساوی یعنی 191 سانتی متر می باشد ولی عرض اینتکس 2 سانتی متر از بست وی بیشتر است. وزن تقریبی محصول بست وی 4.5 کیلو گرم است که در مقایسه با اینتکس حدود 1.5 کیلو گرم سبک تر می باشد؛ وزن کم سبب  سهولت بیشتر در حمل و نقل می گردد. 
 از نظر ساختار داخلی هر دو محصول از تکنولوژی الیاف مصنوعی بهره جسته اند با این تفاوت که در تخت خواب بادی اینتکس  نخ های بسیار مقاوم از بالا به پائین  در هر لایه کشیده شده اند در حالیکه در تخت بست وی از نوع موازی الیافدار می باشد.  هردو تخت خواب مجهز به پمپ متصل به بدنه می باشند که دارای گارانتی 18 ماهه است و هر دو  عمل پر و خالی کردن باد را  می توان با آن انجام داد؛ وجود پمپ سبب می شود که مشتری مجبور به پرداخت هزینه اضافه نگردد. افزون بر این،  هر دو تخت تحمل وزن تا 140 کیلوگرم را دارند.  
رویه و کناره هر دو تخت خواب بادی از جنس جیر ضد تعریق  می باشد که لطافت  خاصی دارد و ایجاد حساسیت نمی کند. برای ساخت کف این محصولات از یک نوع پلاستیک فشرده شده به نام pvc بهره گرفته شده است که دوام فوق العاده ای دارد و همچنین قابلیت شستشو هم دارد و در صورت کثیف شدن می توانید به راحتی آن را تمیز نمایید. 
البته شایان ذکر است که نباید در برای تمیز کردن از مواد شوینده قوی بهره بگیرید تا آسیبی به آن وارد نشود.  این محصولات دارای کیف حمل و نقل، تست سلامت کالا، برچسب تعمیرات، خدمات پس از فروش نیز می باشند. در کل از لحاظ کیفیت هر دو محصول در یک سطح قرار دارند  و نمی توان مشخص نمود که کدام یک برتر است هر فرد با توجه نوع نیاز  و بودجه می تواند یکی از آن ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد.